سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیطون جمعه 85/9/3 ساعت 10:45 عصر

این جوری نگام نکن شیطون لجباز

    

                                              فکر نکن که دل من عاشق می شه باز

بازی ما بازی گرگ و بره است

          

                                              ولی این بار جای گرگه ته دره است

لج نکن با اون چشای عسلیت

            

                                              با نگات نگو بابا ول معتلی

من دلم رو به یکی دیگه دادم

      

                                      تو نبودی ببینی حالا چقدر من راحتم

آخ دلم می سوزه که گریه کنی

   

                                      اشکات وهی پاک کنی ناز بکنی

نه جونم نازت خریدار نداره

     

                                چون دلم شرمندتون داره می ره چون کار داره

 

تو نامت نوشته بودی ناقلا

         

                                      شنیدم رفتی سراغ رقیبا

همچی محکم قلم و فشار دادی

    

                                      داد می زد که دلت و رفتی دادی

من می رم دنبال کارم عزیزم

       

                                      تلفن کن خیلی وقته مریضم

فکر نکن مریض عشق تو شدم

  

                                     فکر کنم تو سرمای نگاهتون زکام شدم

 

 

( با آرزوی سلامتی برای تو هم وطن ایرانی رخصت یا علی ) 


نوشته شده توسط: ناشناس


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

شیطون

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
1073


:: بازدیدهای امروز ::
3


:: بازدیدهای دیروز ::
0



:: درباره من ::

:: لینک به وبلاگ ::



:: خبرنامه ::